باهوش ترین گربه جهان #shorts

Votre vidéo commence dans 20
Passer (5)
la méthode pour générer soixante mille euros en quatre semaines

Merci ! Partagez avec vos amis !

Vous avez aimé cette vidéo, merci de votre vote !

Ajoutées by admin
17 Vues
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام به همراهان خوب چنل کیپ پت .
خیلی خوشحالیم با یه ویدئو ی دیگه میبینمیتون
یادتون نره کانال رو سابسکرایب کنید و کلی مطالب جذاب راجع به حیوانات رو دنبال کنید.
https://www.youtube.com/channel/UC3YiVEYeG9gy8GZ--DMXc3Q
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
باهوش ترین گربه جهان
A)شناختن باهوش ترين نژاد گربه اصلا دشوار و یا کاری سختی نیست.برای درک این موضوع به ویژگی ها و هم چنین خلق و خوی گربه باید توجه کرد. به عنوان نمونه گربه های باهوش فعال تر و در ضمن بازیگوش تر هم هستند و همواره در حال بررسی محیط اطرافشان هستند، آن ها توانایی این را دارند که به خوبی مسائل را مدیریت کنند. تمامی گربه ها به صورت معمول و نرمال طبیعتی کنجکاو و کاوشگر دارند و در ساختن اسباب بازی هم مهارت دارند و صاحبان آن ها میتوانند با پشتکار و صبر به آن ها آموزش دهند. با راه و روش های دیگری مثل تا چه میزان سریع یاد می گیرند، میزان سازگاری با محیط های جدید آنها چگونه است و حتی چگونه با انسان و باقی حیوانات تعامل دارند می توانید درک کنید، که گربه شما از چه میزان هوشی برخوردار است. خب خب امروز باید به گربه دوست های عزیز سلام و خوش آمد بگیم.کیپ پت اینجاست تا به شما باهوش ترین گربه جهان رو معرفی کنه.سابسکرایب چنل و معرفی اون به دوستاتون یادتون نره ها.
B)گربه حبشی باهوش ترین گربه جهان شناخته شده است.چشمهای عسلی براق، گوش های بزرگ و ایستاده، اندام کشیده و موهای کوتاه و پوستی بدون نقش ونگار، از جمله ویژگیهای برجسته گربه های حبشی یا آبیسینیان (abyssinian) لحاظ می شود. این حیوانات دوست داشتنی گربه هایی مهربان و باوقار، بازیگوش و وفادار به سرپرستان خود هستند که در مقایسه با باقی گربه ها ریزش موی کمتر و در همین راستا نیازمندی کمتری هم به مراقبت از موهایشان دارند. این گربه ها را این روزها در ایران هم می توان پیدا کرد.جدیدترین تحقیقات بیان کننده این هستند که این گربه ها نخستین بار در سواحل کشور مصر پیدا شده اند. به هر حال این گربه ها این روزها یکی از فراوان ترین نژادهای گربه در کشور آمریکا به حساب می آیند.
C)افراد بسیاری از هوش غیر معمول و فوق العاده این گربه ها تعجب می کنند. این گربه ها به طور کلی برونگرا، بازیگوش، اجتماعی و پرسروصدا هستند. اگر آنها امکان بازی و تعامل با صاحبشان را نداشته باشند، ممکن است به راحتی دچار افسردگی شوند. در مقایسه با دیگر گربه های شرقی ممکن است این گربه ها ساکت به حساب بیایند. آنها صدای بسیار ملایمی دارند. آنها در رابطه با غریبه ها ممکن است بیش از حد ترسو یا خجالتی به نظر برسند. این گربه ها به راحتی آموزش می بینند، از نشستن روی پای صاحبشان استقبال می کنند و با افراد خانواده خود بسیار مهربان هستند. در واقع آنها خود را یکی از اعضای خانواده میدانند. این گربه ها با نوزادها ارتباط خوبی ندارند اما با کودکان خیلی خوب بازی می کنند. بچه ها توانایی این را دارند که این گربه ها را به اوج انرژیشان برسانند.
D)تعامل این گربه با سرپرستان و خانواده شان به جایی می رسد که در صورتی که آنها را برای بازه زمانی زیادی در خانه تنها بگذارید، احتمال دارد بی حوصله و خرابکار شوند. احتمال این وجود دارد که پس از یک روز کاری به خانه برگردید و متوجه این شوید که گربه شما چیزی را شکسته است. به همین دلیل اگر که تمایل دارید گربه ای این چنینی را به خانه بیاورید، می بایست به گونه ای برنامه ریزی کنید که توانایی این را داشته باشید که وقت کافی را با او سپری کنید. پیش از آوردن این نژاد از گربه ها به خانه مناطق خطر را برای او محدود کنید.
E)گربه های نژاد حبشی شکارچی های ماهری به حساب می آیند. آنها در صورتی که استراحت کافی داشته باشند در تمام عمر بازیگوش و فعال باقی خواهند ماند. این گربه ها غالبا با باقی گربه ها و حتی سگها به خوبی کنار می آیند. این گربه ها به طور معمول بچه های زیادی به دنیا نمی آورند و بسیار بعید به نظر می آید که در هر زایمان بیشتر از ۳ یا ۴ بچه به دنیا بیاورند.
F)چنین احتمالی وجود دارد که گربه های حبشی به وسواس دچار شوند. این بیماری نوعی مشکل عصبی در آنها به حساب می آید که سبب می شود بیشتر از حد نیاز خودش را تمیز کنند و اگر به آنها دست بزنید و یا نوازشتان بی موقع باشد به شما حمله ور خواهد شد. این کار احتمالا سبب خواهد شد که موهای بخش هایی از بدن آنها دچار ریزش شود. نظافت مداوم باعث می شود که این گربه ها به مشکل گلوله های مویی دچار شوند. موهای بلعیده شده در معده آنها جمع می شود و احتمال دارد به دفعات متعدد آنها را بالا بیاورند. برای رفع این مشکل بر اساس توصیه های دامپزشک به گربه مالت بدهید. شانه کشیدن هم برای رفع این مشکل کمک کننده خواهد بود. آنها را هفته ای یک بار برس بکشید تا موهای مرده از سطح پوست آنها جدا شوند.
g)بگین ببینم گربه شما چه حرکاتی انجام میده که فکر می کنید باهوشه؟تا حالا سرپرستی نژاد حبشی را بر عهده داشتید؟ نظرتون راجع به این نژاد چیه؟ تو بخش کامنت ها منتظرتونم بیاین ببینم چی میگین.لایک و اشتراک گذاری هم فراموشتون نشه ها.






#keeppet
#pet
#keep
#keep_pet
Catégories
Chats de Race Abyssin
Mots-clés
#keeppet, #pet, #keep

Ajouter un commentaire

Commentaires

Soyez le premier à commenter cette vidéo.